söndag 9 november 2008

Söndag vid datorn

Har spenderat större delen av dagen framför datorskärmen med reseräkning, flextider, katalogtexter och annat jobbfluff. Skönt att ha det ur världen. Några irritationsmoment på vägen men under solen intet nytt för tillfället.

Veckan i sammandrag:
...roligaste: den fd anställde som lyckades leverera sin son på dagis, iklädd pyjamas. Sonen i pyjamas alltså.

...tråkigaste: sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min...

...bästa: svarta byxor från GAP och att Bryssel blir av.

...skummaste: sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min... upphör aldrig att förvåna.

...räddning: Stargate Atlantis. Varje dag!

Imorgon ska jag e-posta Arne och Freddie och förhoppningsvis så betyder det goda nyheter för december *håller tummarna*. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om det hela men någonstans får man ändå bestämma sig för att prioritera sig själv för en gångs skull. : )

Inga kommentarer: