lördag 24 januari 2009

Hutter, hutter

Min lägenhet är iskall men jag sitter mycket komfortabelt i den lila soffan som flyttat hit från Miss E. Inga kuddar uppe vid öronen längre. Gott! : )

Tittar på musikvideo med Allison Krauss och Robert Plant på svt och kan inte hjälpa att förundras över hur så många kvinnor inom country-världen kan tycka att det är en bra idé att spruta ansiktet fullt med hårdplast. De ser verkligen inte kloka ut. Det är inte utan att man får upp minnesbilder från filmen 'Mask'. Seriöst!? Varför?

När slutade jag titta på Brottskod försvunnen? Jag var fastnaglad under en lång, lång tid men helt plötsligt märker jag att det går nya avsnitt på tv och jag kunde inte bry mig mindre. Jag behöver en ny serie att se på dagarna. Funderar på att skaffa TV4 scifi. Hm. Tål att fundera på. Jag behöver min dagliga scifi-fix. : )

Inga kommentarer: