måndag 27 april 2009

Åh vilket party!

Så var en av de längsta arbetsdagarna i mitt liv över. Det roliga är att den var faktiskt inte på långa vägar lika lång som en vanlig dag men hej tjoho vad slut jag var i huvudet efter allt. En hel dag av krishantering. Visst ja, av utveckling av min inre ledare. Huh? Tanken var god och mycket var bra men det var inte utan en viss skepticism från min sida och en hel del ångest över jobbiga övningar och en del trökiga människor. Samtidigt fanns det goda skratt (förväxlingen mellan svenska och danska där morfin blev kokain och vi blev matade ordet 'röv' om och om och om igen tills till och med jag tyckte att det blev lite jobbigt), trevliga människor (min första arbetsgrupp var grymt rolig! jag har fått omvärdera en del människor), ok mat, gott väder och en liten shoppingtrip på det (ny väska, ny väska, ny väska!). Allt som allt en helt ok dag även om det känns som att min hjärna kommit lite för nära en dammsugarslang.

Aj f-n, måste vara intelligent imorgon! En brand att släcka (ok två varav en MissE mycket föredömligt lyckades släcka på morgonen) och en skopa intelligenta inlägg i en viktig debatt. Det är med andra ord dags att stänga av datorn och gå och sova...

Inga kommentarer: