fredag 10 april 2009

Låååång fredag

Idag har jag haft en dag av ta det lugnt, titta på film (sex and the city), tvätta (har tvättat mattor, (jippie!), städat blommor och flyttat runt dem i fönstren för att sedan komma på hur mycket jobb jag hade att göra i helgen vid 20.30. Konstigt att studenter inte reagerar när man mailar med dem klockan 22.30 på långfredagens kväll... Kan inte låta bli att tycka att det är lite roligt med mail som kommit in på långfredagens eftermiddag (märk väl = söndag) där det står att de vill ha ett snabbt svar... Tur för dem att man håller ögonen på e-posten även i påsk. ; )

Såg som sagt Sex and the City - The Movie idag och den var bättre än vad jag trodde. Klurigt hur de lyckades hålla tempot uppe hela filmen även om den i sig var närapå lika lång som drygt en halv säsong av serien. Helt ok. Tog mig även vidare 2 minuter till på Kommissarie Lynley 2. Det framåt, sakta men säkert. Sakta 2 minuter i taget. Förstår inte vad problemet är med mig och film just nu.

Inga kommentarer: