lördag 10 oktober 2009

Pristid

Det är väldigt mycket nobelpris just nu. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om Obama och fredspriset men jag lutar åt att det var ett rätt korkat val. Låt honom åstadkomma något på den fronten först. Det är nästan så att jag tycker att Bono eller Geldof hade varit bättre och då tycker jag att någon av dom hade varit ett rätt korkat val också. Förstår inte riktigt varför man tyckte att det här var bra. Oprah tycker säkert att det är det bästa som hänt någonsin! Konstigt nog har hon inget på sin webbsida om det ännu. Det är ett litet mysterium.

Woho! På måndag kommer min Atlantis ljudbok! Nu kan jag promenera med bok i öronen också! Då saknas bara min nya mp3-spelare från 'I form' (som föresten visat sig vara en supertidning!).

Är i slutfasen av Wicked också och kan inte riktigt släppa den. Intressant att jag läser böcker och faktiskt avslutar dem för en gångs skull. Det har inte skett många gånger de senaste åren.

Inga kommentarer: