onsdag 25 februari 2009

Diplomati och krigföring

Konstaterade över lunchen idag med FrökenL att nu har den tysta krigföringen påbörjats inom det pågående 'projektet' på jobbet. Osund som jag är triggas jag att inspireras av det hela när andra springer åt andra hållet eller sätter sig på golvet och tjurar. Jag tycker mitt sätt att hantera det är bäst av de tre. Det roliga i det hela är dock att det verkar vara min yrkeskategori (och då menar jag inte min specifika titel utan den generella) som kommer att spela det fulaste spelet i det här projektet. Who would have thunk...

I övrigt var dagen en blandning av skratt och oskratt. Det är alltid kul att idka ironi med HerrPO och FruE. Lite synd är det att jag inte ska med till Falun. Men, men andra sidan 'Pölen' är ju rätt trevlig också. ;)

Inga kommentarer: