söndag 23 augusti 2009

Stanna världen - vi behöver lasta av ett gäng puckon!

Det är inte ofta jag blir arg när jag tittar på nyheterna men idag är en dag för höjda ögonbryn. Förlåt men jag kan för mitt liv inte förstå bråket kring svensk pressfrihet som rasar just nu. Fatta vinken! Vi pysslar inte med åsiktsregistrering och det borde inte någon annan göra heller! Fokusera energin på sånt som borde vara viktigare! Sen alla dessa aktivister som ska göra 'rätt' och lyckas dundra in självmål på självmål. Seriöst!?! Man kanske ska försöka samarbeta med de man försöker hjälpa och se vad de vill/tycker innan man drar igång något. Eller?

En superhelg har kommit till sitt slut och imorgon är det tillbaka till kontoret. Jag har städat och kan leva i mitt hem igen, tvättat och kan använda mina kläder igen, testat ny-gamla saker, jobbat lite och njutit en hel del. Gott! Hemma-hemma tapetseras det och donas. Jag vill också.

Inga kommentarer: