söndag 16 maj 2010

Större och bättre...

Jag har bejakat den sida av mig som dyrkar film och television och skaffat mig verktygen för att kunna leva ut mitt beroende full ut. Från 14-40 på en timma. Inte illa. Jag har blivit längre på diagonalen och blåstrålad hela vägen! Grrrr! Måste dock möblera om typ hela lägenheten för att få ihop allt till ett hem men det ordnar sig. : )

Åter till arbetet imorgon. De här fyra dagarna har känts helt otroligt sköna och det känns väldigt tufft att gå tillbaka till jobbet. Den här måndagen känns tuffare än någonsin. Så mycket att göra, så lite tid. Åker till USA om två veckor. När blev det 16:e maj?

Höll på att börja böla på Åhléns idag när jag hittade precis vad jag letade efter. Shopping är känslosamt ibland. Nu ska jag inte shoppa på ett tag. Ok, inte innan USA i alla fall.

Inga kommentarer: