lördag 5 juni 2010

Frustration!

Om jag kan så tänker jag undvika såväl United Airlines som Kansas City Int. Airport igen. Snillen! Vi sitter nu och väntar på vårt plan men har alla fått olika problem vid incheckningen. Jag är bara incheckad till Washington Dulles, mitt bagage till Köpenhamn, och jag har fått betala 15 dollar mer för min extra väska än vad jag skulle behöva. E är incheckad hela vägen, fick rätt pris på väskan, men har fått helt fel plats från Dulles till Köpenhamn (mitt i en rad, charmigt). Så frågan är nu, kommer vi hem eller inte, med det plan vi ska hem med eller inte, kommer bagaget med (jag tror inte) eller vad händer? Spännande brukar vara roligt men nu känns det bara frustrerande. Och ingen kan såklart svara på frågor... Stressful!

1 kommentar:

Anne sa...

Låter ju mindre roligt! Håller tummarna :)