onsdag 2 juni 2010

Vars tog solen vägen?

Efter dagar av 30+ och 70%+ luftfuktighet så har vädret nu gått över till regn, regn och åska. Det blixtrar som bara den och poolen är omgiven av en regnpol. Taxi någon?

Gårdagen var konferensens tuffaste. Jag hade varit ambitös och bokat 30min per möte... En ok idé men ack så stressig. Superbra dag dock! Det bästa var Salman Rushdie som öppningstalade på ett sätt som gav alla skrattkramp. Roligare person får man leta efter! Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men inte det. Fick mitt ex av Satansverserna signerat vilket var roligt. Helt klart en person man skulle vilja höra mer av. : )

Vår delegation är ett gäng pensionärer. För första gången lyckades vi få biljetter till Brasilian Party, den brasilianska delegationens legendariska festkväll. Men vi var helt klart för trötta för att gå dit. Starkt jobbat PG. Nåja, vi lyckades i vart fall bli inbjudna. : )

Inga kommentarer: