torsdag 10 juni 2010

Hem ljuva hem!

Nu har jag varit hemma några dagar och hämtat mig lite. Känner mig oförskämt pigg för att ha varit vaken ca 30 timmar mellan lördag och söndag och sen jetlag på det. Resan efter Kansas C gick helt ok. Jag lyckades checka in mig själv på Washington Dulles, shoppa lite och sen var det dags för SAS till Kastrup. Tror att frustrationen bland flybolagets flygvärdinnor är rätt hög för jag fick fler armbågar än någonsin när jag försökte sova (satt vid gången och det spelade ingen roll hur jag satt så lyckades dom armbåga mig eller gå på mig hela tiden). Lyckades dock ta mig igenom både Alice in Wonderland (kärlek, kärlek, kärlek!) och Dear John (amerikansk snyftare och antagligen Lasse Hallströms sämsta film någonsin) och läsa lite Neil Gaiman (Neverwhere är mycket bra!). Från Kastrup var det SJ (katastrof) och sen var jag hemma och kunde packa upp. Det känns skönt men lite trist att vara hemma. Det händer inte lika mycket här som det gör på den typen av resor...

Har börjat om från början på Stargate Atlantis. Det är lite skillnad att se serien på 40 tum HD... :D

Inga kommentarer: