måndag 18 januari 2010

Utbildad eller utvilad?

Jag undrar om inte den där vidriga tvestjärten jag hittade mellan kuddarna i sängen häromkvällen lagt ägg i mina öron för jag hör som en kratta. Det skapar ju en del dråpligheter men det bjuder jag på. Å andra sidan verkar det vara en epedemi på arbetsplatsen så det är nog inte bara jag.

Dagen blev inte så fruktansvärd som jag hade väntat mig. Helt ok i slutänden faktiskt. Behövde inte låna ljussabeln trots allt. Funderar starkt på att besöka den lokala leksaksaffären och införskaffa en. *schwoom* *schwoom*

Den lokala ICA-handlaren har införskaffat Brysselkål igen! Middagen är räddad. Hur kan man bli så sjukt besatt av Brysselkål. Skulle till och med kunna skippa kaffe om det var kravet för att få mer Brysselkål. Det slår tom Ben and Jerrys och det vill ine säga lite...

Inga kommentarer: