onsdag 4 juni 2008

Dum, di, dum

Den här dagen har varit låååååång. Lång och, ja, lång. Det har funnits några riktigt trevliga stunder, en del goda skratt (vissa mer uppenbara än andra) och några ögonbrynsrullningar. Just nu är jag mest trött. Men, en bra sak! ShishkeBoben är tillbaka! Och jag har bokat resa och boende för Antwerpen i september. Whoopie! Nu ska jag och mina nya pyjamasbyxor gå och lägga oss.

Måste komma ihåg att berätta historien om Studievägledarmiddagen på Bäckaskogs slott veckan innan DC. Om jag inte redan gjort det. Hm, får återkomma till det. Åhå, jag har nog inte skrivit om krulltott-galningen med en sång på fickan heller! Summa summarum: jag är ingen myndighetsnörd! Är jag det så är jag en roligare sån än de andra inom samma 'skrå'. Det känns bra!

Inga kommentarer: