måndag 2 juni 2008

Back in the AL-V E S- T- A

Jag har försökt röja upp den sista packningen från golvet i sovrummet och lyckats sådär. Det är alltid lika svårt att packa upp och lägga in allt i garderober och lådor igen. Så slut helt enkelt. Det ligger fortfarande lite saker på golvet och den nya resväskan står kvar och det får vara ok för ikväll. Måste dock ge mig en klapp på axeln för att jag var så sanslöst bra på att packa den här gången.

Första dagen på jobbet efter hemkomsten och det har varit helt ok. Jag lyckades sortera posten, förbereda och genomföra en presentation för en grupp gymnasister, avlägga rapport om konferensen, uppdatera mig på vad som hänt sen sist, reda ut lite kurskrångel och fatta beslut. Inte illa för en jetlaggad Anna.

Dagens soundtrack är Imogen Heap's 'The Moment I Said It'. Grymt bra! Hela skivan är bra även om Hide and Seek fortfarande är favoriten.

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Välkommen hem! Du verkar ju ha haft det riktigt bra! :) Anar att det var mycket som var förändrat på EHV när du kom hem? Nya rutiner och nya tankesätt, en annan inställning helt enkelt? ;)

Kram Fredrik

peanut sa...

O ja! En helt ny värld, utan frappucinos dock.