lördag 31 maj 2008

Miss Anna leaves Washington

Så var det dags. Nu sitter vi och väntar på att taxin ska komma och hämta oss och köra oss till flygplatsen. Vår vana trogen har jag och Elena varit ute och shoppat på morgonen (klockan är 1pm nu) och lyckats handla lite. Det bidde en klänning och en GAP-jacka (mycket trevlig) och lite flum. Efter lunch på Whole Foods känner vi oss trötta och redo att borda planet.

Jag har nog precis landat på den maxvikt jag får ha. Håller tummarna att det ska gå igenom utan problem. Samsonitevågen säger prick på ungefär så förhoppningsvis så stämmer det. Jag är lite nyfiken på vad det är för filmer på vägen hem. Kan hända att jag får chans att se Sweeney Todd. Bara jag slipper se Gladiator 4ggr om är jag glad. Det är ju trevligt om skärmen vid min plats fungerar som den ska också.

På måndag är jag tillbaka på jobbet. Det känns som att jag har varit borta hur länge som helst. Nya tag, nya batterier...

Inga kommentarer: