fredag 2 maj 2008

Fredag betyder mord på tv!

Morden i Midsomer hör sommaren till så jag laddar för de nya avsnitten genom att titta på repriser på SVT24. John Hopkins har lite talang. Appropå mord såg jag en vansinnig kortfilm igår med ett par (spelat av Rakel Molin och pappan från 'Tillsammans') som spelade Alfapet med mordisk utgång eftersom spelet var förhäxat och allt de skrev blev verklighet. Mwahaha!

Ledigheten är underbar även om min reaktion mot våren är något värre än den varit på flera år. Jag försöker ignorera snörvlet och halsontet bäst det går genom att titta på kostymfilm och surfa på shopping i Washington DC. Har lite svårt att greppa att det bara är någon vecka kvar. Måste förbereda allt med möten och grejer. Nummer ett på listan är att boka klipptid. Jag ser ut som ett penntroll.

Inga kommentarer: