måndag 19 maj 2008

Måndag, måndag

Klockan är 20.29 och jag är sovtrött. Hela dagen har varit en lång väntan på regn och rusk och lagom tills att jag skulle ner på stan för att shoppa det sista innan resan...så kom både regnet och rusket. Tada! Jag måste erkänna att det var välkommet med lite urladdning. Det var till och med lite mysigt att gå runt på stan och shoppa mellan vattenpölarna.

Hittade nytt schampoo och balsam för oss 'honungs/karamell-blonda'. Däremot har jag inte hittat någon bok som kan ta mig igenom 8 timmar på flygplan. Jag hoppas verkligen att flygfilmen (filmerna) är bra. 8 timmar flyg... Nåväl, jag får ha med mig 2 väskor med 23 kg vardera när jag åker tillbaka. Whoopie! Potomac Mall, here I come!

Det känns lite skumt när man zappar förbi Robin Hood - Prince of Thieves på TV och hajar till för att för att den skrämmiga häxan som skrämde livet ur en kompis på bio numera spelar Miss Marple på lördagkvällarna på TV4 Plus. Från Scary till Hairy?

Det brann visst i mitt område i går. Hörde jag någon brandbil? Nej, och inte såg jag några brandmän heller.

Inga kommentarer: