onsdag 28 maj 2008

Ett prickfritt liv

En ny dag pa konferenscentret och som vantat finns inga prickar over bokstaverna pa tangentbordet. Naval. Hm.

Efter en dags konferensande sa har vi alla ratt ont i fotterna. Vi har gatt och gatt och gatt och sa har langt har det varit relativt ok. Jag har lokaliserat nagra partners som jag ska forsoka leta upp idag och prata med. Kvallen igar var lang men valdigt trevlig. Vi avverkade tre receptions (Griffith, ISEP och USAC) vilket var ratt bra jobbat. Ikvall har vi Canada och Deakin vilket ska bli kul. Daremot har Svenska Institutet gjort bort sig rejalt vad galler inbjudningarna till Nordic Reception i House of Sweden pa torsdag. Pinsamt, pinsamt.

Jag har konstaterat att det har med frukost ar inte helt enkelt har. Vi har inte frukost inkluderat pa hotellet sa vi gar ut och ater. Hinner man in pa Whole Foods sa ar det inga problem. Gardagens frukost dar var himmelsk. Daremot hann jag inte innan de oppnade imorse. Ergo, frukost pa Starbucks. Varmen (runt 28/30 grader) gor att det bara blir Ice Coffee hela tiden men det ar ok. Oavsett frukostens kvalitet pa stjarnstallet sa har jag lyckats kopa med mig en Starbucks Washington mugg hem. Mycket trevlig. Och ja, jag ar ett reklamoffer.

Inga kommentarer: