onsdag 14 maj 2008

Från Penntroll till Pluppkrull

Det är officiellt: jag har Harry Potter-hår! Det växer som gräs. Har varit hos frisören på eftermiddagen och hon tittade lite skeptiskt på mitt hår och konstaterade att hon kunde klippa 12 cm utan större problem. Det var visst inte helt vanligt. Whoopie! För att sammanfatta klippningen så kom jag in som ett Penntroll, sen klipptes jag och tyckte att 'vi gör det lockigt' lät som en bra idé. Det slutade i något som just då, och faktiskt fortfarande, kändes som blont Pluppkrull. Ska bli intressant att se vad virvlarna gör med den här frisyren imorgon. Hm... Plattång?

Bwah. Har varit på två seminarier om funktionshinder den här veckan och lärt mig tokmycket. Dessutom tror jag mig ha lyckats lösa en hel del 'dåliga samveten'. Har dessutom lyckats känna mig smart vilket är en trevlig känsla. Mer sånt.

Inga kommentarer: