fredag 23 maj 2008

Miss Anna goes to Washington

Efter två dagars konferensande i Kristianstad (jag är kär i Kristianstad! Konferensen var sådär men avslutande middagen med påföljande spökpromenad på Bäckaskogs slott var mycket bra) så är jag hemma och packar för resan imorgon. Jag har hysterisk resfeber och vet inte riktigt vad jag ska packa och varför. För ovanlighetens skull känns det inte som att jag måste packa både för att ha något att ha på mig och för att ha utrymme att packa nyshoppat. Jag får ha två väskor à 23 kg så det känns rätt ok (*peppar, peppar*). Det jag har problem med nu är vilken handväska jag ska ta och vad jag ska i den. Dagens i-landsproblem. Med tanke på vilka bryderier jag brukar ha över packning så känns det oroväckande att jag har lyckats packa så smärtfritt. Det är nästan så det är upplagt för panik imorgon när jag inser vad jag har glömt. Nåja. Jag antar att dom har affärer 'over there'. Jag antar att Miss Anna verkligen ska till DC imorgon. Det är inte utan att 'West Wing'-hjärtat fladdrar till lite extra...

Inga kommentarer: