söndag 18 maj 2008

Såsig söndag

Idag har varit en fokuserad men såsig söndag. Jag har tittat på Gossip Girl-maraton på 5:an. Inte så dåligt som jag trodde det skulle vara men å andra sidan verkar jag var inne i en sån tv-fas nu. I går kväll tittade jag på typ 5 avsnitt av 'The Hills'.

Jag är lite förvånad över hur mycket jag hunnit i helgen. Jag har gjort ansökningar för utisar, svarat på en hel del mail, tvättat, gjort schema för resan och sett över alla handlingar, skrivit att göra-lista för den här veckan, skrivit shoppinglista inför resan och börjat med packningslista. Inga bullar, det fanns inte plats i frysen. Tänkte göra muffins istället.

Känns lite svårt att greppa den här och nästa vecka. Jag har nog inte riktigt fattat vad det är jag ska göra. Hm, först jobbskolresa och sedan Miss Anna goes to Washington. Hur greppar man det?

Veckans bästa: Det blev helg den här veckan också! : )

Veckans sämsta: Ingen Robin Hood den här söndagen.

Veckans konstigaste: Favorit i repris.

Veckans roligaste: Svensk sparris lutar...

Inga kommentarer: