torsdag 15 maj 2008

Andra bullar

Nu finns den granna soffan att beskåda på Miss E:s blogg. Mycket trevlig är den.

Den här dagen har varit toklång! Mycket har hänt och mycket har hunnits med trots allt. Har haft möte med utisarna och det verkar ha fungerat rätt ok. Nu gäller det bara att hålla dem glada och få deras papper klara innan sommaren. Inte alltid en lätt process men, men. Stort som smått har landat på agendan överlag så det är inte konstigt om man har ont i huvudet. Det kan bli så när man försöker vara så tillgänglig som möjligt. Då är det lite trevligt när man får kvitton på att jag inte är så dum som jag ser ut (även om det samtidigt får mig att känna mig som ordförande i Hemliga klubben). Känns som att det är läge att plocka fram 'att göra'-boken igen. Får spexa till den så att den känns lite roligare.

För övrigt håller jag tummarna för att dagens eskapader avlöpt enligt plan och frågar mig själv varför jag ställt upp på att baka bullar till onsdagens jobbroadtrip. Hur tänkte jag där och vem sa att det skulle bli bullar? Nåväl, jag upprätthåller att det handlar om terapi. Tror jag kan behöva det vid det laget.

Inga kommentarer: