tisdag 16 december 2008

Ho ho ho, merry shakin' christmas!

Jag hade jordbävning till frukost i morse! Coolt! Lite otäckt var det innan jag förstod vad det var. Kändes som en stormvind som kom underifrån och tryckte på husväggen och sen vandrade genom lägenheten innan den försvann, utan att ett träd rört på sig. Spooky scary...

Sista dagen på kontoret! Whoopie! Det blev en hel del fika och lunch. Så till den grad att jag blev i det närmsta helt hög på kaffe. Jag tillhör den konstiga skara som efter år av kaffekonsumtion fortfarande får koffeinkickar men det här var värre än någonsin. Det är väl det som kallas valuta för pengarna.

Imorgon blir det SJ och jag i några timmar. Tänkte bränna några timmar på jobb även om jag hann med ganska precis hela 'dåligt samvete'/'att göra'-högen innan jag gick hem.

Ska bli skönt att komma hem hem ett tag även om det är tråkigt att lämna de roliga kollegorna. Har jag tur blir julen så här vit:



...vem vet? Man kan alltid hoppas.

Inga kommentarer: