lördag 8 november 2008

London calling?

Lördag och televisionsapparaten erbjuder i stort sett bara B-kändisar iklädda tajts och skridskor... Whoop. Öken. Istället scoutar jag nätet efter roliga stargate atlantis klipp och musik att lyssna på. Lyckades av någon anledning ändra mina tv-vanor totalt i går kväll. Det brukar vara Alias och Stargate Atlantis S5 helt plötsligt tittade jag på idol med rock-tema och missade halva Atlantis. Skrämmig avsnitt med zombieliknande varelser i tjock dimma. Spookie! Med tanke på att jag inte sett mer än 10 minuter totalt av idol den här säsongen så var det lite av en bedrift. Rock-temat brukar dock vara bland det roligaste på säsongen. Själv tyckte jag att Mariah Carey-temat i amerikanska idol var en hit i sommar när rockern David Cook gjorde om Always be my baby.

always be my baby - david cook

Imorgon blir det jobb, jobb, jobb. Moroten är några dagar i London i december. Ögonen på priset helt enkelt. Jag kan skriva katalogtext, jag är inte rädd...

Inga kommentarer: