lördag 22 november 2008

Världen utanför dansar som en hipp liten kyckling

Nyligen lade en av mina favvo-bloggar, Astrid och Amanda, ner och de båda systerystrarna gick sina skilda blogg-vägar. Astrid bloggar vidare om livet i Storbritannien och sin besatthet av Ryan Adams men den gemensamma bloggen är historia. Min poäng? Jag känner varken Astrid eller Amanda. Har inte den blekaste aning om vilka dom är. Jag dök på bloggen en dag och fastnade för den roliga tonen. Då är det inte utan att man börjar fundera lite. Vad är det som skiljer bloggläsande från fönstertittande. Egentligen? Att blogga är lite som att bo på bottenvåningen i ett hus och inte dra ner persiennerna. Vardagsspänning! ; )

Nu har jag haft den här videon i huvudet i en vecka och den vill inte riktigt packa ihop och flytta någon annanstans. Söt är den i alla fall.

Inga kommentarer: