torsdag 20 november 2008

Sida upp och sida ner...

Mitt liv kan sammanfattas i ett ord just nu: katalog. Jag har inte gjort annat i två dygn och det känns lite kymigt för jag har ingen som helst aning om jag gör rätt eller inte. Jag får tacka högre makter för att jag har ett så bra motorikminne för annars hade det här varit kört vid det här laget. Jag gillar utmaningar. Jag älskar att utmana dem men det här är lite på gränsen. Hur som. Jag klagar inte, jag bara säger. Katalog är rätt så mycket jobb. Hinner inte med mycket annat just nu och det känns sådär.



Imorgon är det fredag och helg! Jag ska (bygga katalog) och göra mig redo för nästa veckas Bryssel-äventyr. Det ska bli så sanslöst roligt! Det är lite samma känsla som att åka hem hem. Jag mår helt enkelt lite bättre när jag får komma ner till chokladland och andas lite belgisk luft och återbesöka 'må-bra-platser'. Det finns så många där. Den här gången hinner vi inte med så många men det blir trevligt i alla fall. Aris är charmigt att bo på (se utsikten ovan) och vi ska äta musslor och dricka öl på min favoritpub (bild nedan) så nu är det bara att hålla tummarna att tåg och flyg och allt annat fungerar som det ska. Whoopie!

Inga kommentarer: