söndag 8 mars 2009

Snö, snö, snö

Idag har det snöat. Rikligt. Jag och mor tog en snöig promenad ner till antik/loppisen och jag inhandlade fina kryddburkar, fina glasburkar, fint linne (ja, jag vet), fina koppar, fina skålar, lite silver, HC Andersen i tre band och två väldigt fina stolar. Utöver det har vi tagit det lugnt, ätit god mat och underbart iskall flan (creme brulée typ). Jag har testat mig igenom téerna från gårdagens shopping och kommit fram till att Pepparmintste är en höjdare!

Imorgon är det jobb, jobb, jobb och möte, möte, möte. Hoppas komma hem någotsånär i tid i alla fall.

Nu är det Bones och Booth är kidnappad. Får mig att tänka på det underbart, underbart läskiga avsnittet av CSI (originalet) som Quentin Tarantino regisserade för något år sen, där en av agenterna blev levande begravd. Huuuuuuuh.

Inga kommentarer: