söndag 14 juni 2009

Gott väder

Hela dagen har varit solig och varm medan jag har tvättat, handlat och donat. Har jobbat minimalt lite den här helgen vilket känns skönt även om det lilla jag gjorde var nog för att reta upp frustrationsnerven lite. Stort möte imorgon. Stora frågor. Stor drabbning lär det bli. Konstigt att det ska vara så svårt egentligen. Nåja.

Har beställt film på nätet söndagen till ära. Livar upp gamla klassiker som West Wing säsong 2 och 3 (Sam, Sam the Sunshine Man) och sen lite må bra-film. Ska även beställa säsong 5 av Atlantis så att den väntar när jag kommer hem till de nordligare breddgraderna. Whoopie!! Undrar vad det blir för extramaterial!

Jag är sjukt fast i Thomas Newman-träsket igen. Har lyssnat på soundtracken till Green Mile, Angels in America, Horse Whisperer, Lemony Snicket, Hitta Nemo etc på repeat och njutit till fullo. Jag vill ha ett piano!

Inga kommentarer: