måndag 28 april 2008

Hm, vad hände nu?

Hade ett mycket intressant möte idag som kanske kan betyda att saker och ting kommer att bli bättre. Jag hoppas i alla fall det. Vågar dock inte ropa hej förrän hela ekipaget är över ån...

Det är sanslöst många möten och konferenser just nu. Imorgon bär det av till universitetets eget slott för ett lunch-till-lunch-möte kring 'Le Fusion'. Det betyder att jag och 'Los Otros' ska tillbring 24 timmar ihop med övernattning och prylar. Det ska onekligen bli spännande! Känns i alla fall otroligt roligt att få vara med även om det kanske leder till att jag avskaffar mig själv... ; ) Vem vet, då kanske jag får gå vilse i ett majsfält i Illinois och bli upphittad av University of Illinois...

Just nu försöker jag trötta ut mig själv med lite American Idol. Kanske blir det en hel natts sömn för en gångs skull.

Inga kommentarer: