söndag 20 april 2008

Söndag i solen

Idag har jag tvättat, njutit av solen, handlat, skickat tillbaka kläder till Ellos, tittat på tv (Robin Hood!!!!) och städat lite. Inte otrevligt. Nu har jag tittat på Time Team (arkeologi i bbc-format blir bra te-program på kvällskvisten) och börjar bli sovtrött. Det är lite pensionär att lägga sig halv nio men det må så vara - Ich bin ein Pensionär!

Har lyssnat på Rhianna idag. Inte soul-tjejen med paraply-sången utan den osignade folkiga tjejen med den makalösa 'You say'. Myspace är en guldgruva för okänd musik.

För att summera veckan:

Veckans pucko - de som skickade kedjebrev till min jobbmail i tron att det skulle generera pengar till en barnoperation i tredje världen. 1. Vem skulle betala dessa 3 cent? 2. Hur skulle han eller hon veta att jag skickat mailet vidare till 50 personer?

Veckans bästa - sol hela helgen!

Veckans sämsta - 15 april blev 18 april och jag fick ont i huvudet.

Veckans konstiga - mycket konstigare än den här sajten http://kittywigs.com/ blir det inte.

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Tjena! Trevligt att du startat en ny blogg, och på svenska den här gången. Ser fram emot lite fler inlägg än vad du producerat på den andra senaste tiden... 15:e blev 18:e, märkligt att inte VHS kan få det att funka... Well well, skönt att det är över antar jag! ;)

Kram F

peanut sa...

Woho! El Freddo!! Jupp, jag producerar så gott det går.

Mycket skönt att 18 april är över!